Kamis, 06 Mei 2010

DENGARLAH


luahkan segalanya
yang terpendam dan dendam
tulus aku mendengarnya
biar sakit luka di dada
setelah bermusim hujan
aku umpama kaku termakan bisa
tak terdaya menepis taufan
kuatnya cinta yang kau lepaskan
terkunci segala gerak
akal terbuntu melangkau batas
lembutnya senyummu
manisnya tawamu
akan ku bawa ke akhir nafas

aku disini tetap menyimpan rasa
diatas janji yang ku bacakan
telah ku simpan........
satu ruang didalam hatiku
untuk kau bermain disana
walau kita terpisah jua
tidak akan ku khianati
setiap patah kataku

saat ini.........
tiada apa yang ku bayangkan
teruskanlah melangkah
biarlah tanpa rela
kerana kita di dalam keterpaksaan
kecemburuan terus mengekori
di setiap detik nafas kita
menanti untuk meragut
ketulusan cinta ini
dengarlah........sayang

anggun
indah
senyuman yang akhirnya hadir
hanya kau dan aku yang tau

antara kisah kisaah yang terjadi
apapun,aku dan kau harus kuat
biar parah dipanah kesakitan
bingkas sendirian
meredah apa jua di hadapan

dengarlah......aku amat merindukanmu
aku terpaksa
dan kau juga begitu
demi mereka di sekeliling kita
terimalah dengan ketenangan
hembusan cinta yang terindah....

0 komentar:

Posting Komentar

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More